God fortsättning!

  
År 2013 - ett nytt år välkomnas & vi ser fram mot ett nytt år med lycka & framgång!
En lugn julhelg med en hel del vila & familjemys, så skönt att få varva ner & samla ny energi. Det har varit en mýcket händelserik & hektisk höst, både privat & i mitt arbete. Ser därför fram mot en något lugnare & mer harmonisk vår!
 
Ett par mycket trevliga "fester" hann vi oxå med denna julledighet. Roligt att få vara lite social en stund med trevliga vänner. När de sedan ville gå ut så åkte jag nöjd & belåten hem till mig =) Tack alla ni som förgyllde mina kvällar =)
 
Vår lille Baloo fyllde fyra år den 29 december - så ett stort grattis till vår trogne lille vän! =)
 
Nyår blev en lugn men trevlig kväll med goa vänner & god mat. Som sagt ett skönt avslut på 2012!
 
 
Tänk vilka roliga former som is kan bilda! Detta var dagarna innan allt började tina...
 
 
Sprufz ligger & myser - han har blivit en riktig goshund! Det märks att han har börjat bli något äldre, han har lite mer ro i kroppen även om det oftast är full fart framåt!
 
 
Nu är det inte många veckor kvar - längtar & väntar!
Väskan är packad & bilbarnstolen är inköpt - spännande!
 
Ha det gött alla!
/vinkelivink
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0