Vinter & helgmys!

 
I lördags åkte jag & min mor till Hudiksvall. Vi hade en riktigt mysig dag med shopping, myslunch & massa prat. Vi gjorde några julklappsfynd & några presentfynd. En lagomt skön mor&dotter-dag!
Denna dag passade ännu bättre eftersom mor fylde år dagen efter - ett STORT GRATTIS till världens bästa mamma! =)
 
I söndags var jag ute i trädgården och njöt av höst/vintersolen. Det var dags att ställa in det sista inför kommande vinter. Bilden ovanför är tagen i söndags i min trädgård. Det finns några växter som trotsar kylan in i det längsta! 
 
 
För några veckor sedan köpte vi en öppenspis. Vi har ännu inte haft möjlighet att koppla in den men med ett gäng värmeljus så blir det en mysig & behaglig värme.
I helgen var jag hem till mamma & hittade en påse med restgarner av Islandsull. Av dessa garnrester har jag nu börjat sticka en filt. Ljus i öppnaspisen, lite lugn musik, stickning & mys - det har varit min helg! Så skönt!
 
Det är efter såna här helger som man verkligen förstår vad viktigt det är att göra sånt som man får energi av. Gäller att ladda med energi & positivitet så att man orkar med livets prövningar.
 
Vinkelivink & kör lugnt i snövädret!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0