En pustig dag




Det donas & fixas en hel del... =)
Har nu äntligen påbörjat ett av mina sommarprojekt! Tack till min älskling & hans kompis som hjälpte mig få dit stenarna som jag ville ha dem =)
Har tre stora stenar i ena hörnet på tomten. Tanken är att de ska vara en del i det insynsskydd som ska skapas. Efter en massa grävande så var det dags att börja planera & plantera.
Stenplattorna hittade jag i en rabatt som jag ska ta bort. Det märks att de suttit länge för jag fick verkligen kämpa innan jag fick dem därifrån...

Har nu försökt rädda en ledsen klätterkaprifol, se om den blir lite gladare nu =)
Längst bak hoppas jag få se några blommande Dagliljor =)



Ensam men stark!
Ensam trotsar den kylan & välkomnar den kyliga våren!



Mitt i gräsmattan har jag upptäckt dessa.. Inget som jag såg ifjol, ska bli roligt att se vad det är för något =)



Åhh, så härligt när det blommar!
Blir så glad över att se att det växer!

Ett tag trodde jag faktiskt att jag skulle blåsa bort, men jag hann ialla fall få några sköna timmar i trädgården. Dock kom blåsten tillbaka med förnyad styrka och det kändes verkligen i bilen när jag åkte till jobbet...
Helgen har varit lugn & skön!
Jag har varit sådär himlans vuxen, fixat i trädgården, städat & gått "Förälder på stan" Många vuxenpoäng blir det!

Nä, nu gott folk så ska jag försöka arbeta klart, sen blir det en skön skogspromenad med vovvarna!

Ha det bäst!
vinkelivink



Kommentarer
Kristina Pernebrink

Heja, heja! Så fint!

2012-05-14 @ 19:29:08
Helene

Tack :) du får komma förbi o kika när du är i söderhamn :)

2012-05-14 @ 22:38:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0