Höstmys!

Höstmys i ruskvädret!
När allt är mörkt & regnigt så gillar jag att mysa till det lite här hemma. Några nya kuddar & ny fönsterbelysning, blev veckans fynd. I stället för att enbart ha adventsljusstakar & juldekoration så gillar jag att satsa på sådant som man kan ha lite längre, höstmysdekoration =)
 
(lite dålig bild, men denna gör sig superbra i fönstret i vardagsrummet =))
 
I helgen blev det renovering av hall - tackar goa vänner & mamma för det! Ni är guld värda! <3
Nu längtar jag tills det är dags att måla & tapetsera.
Lite i taget, ett rum i sänder, men blir nog bra när det är klart! Synd bara att allt tar så lång tid & att jag är så lite hemma... Blir lite före & efterbilder längre fram när det börjar ta form =)
 
 
 
Stiliga killen - Baloo, har varit med mig denna vecka. Sprufz är hemma på träningsläger =) Tackar Therese för det! =) Det märks att det var längesen som jag & Baloo fick lite "matte & vovve-tid" utan Sprufz. Skönt att få ägna lite tid åt bara honom. Jag tror faktiskt att Baloo tycker att det är ganska lugnt & skönt att slippa den lille för några dagar...
 
Nä, nu är det dags för skönhetssömnen!
Vinkelivink
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0