Scrap - kurs

 
Äntligen har jag börjat på scrap-kurs! Superroligt!
Tidigare har jag bara gjort i ordning foton & scrapat album, men nu är det inga foton utan andra ideér istället.
Här gjorde vi en "plånbok" - typ. Går att öppna & lägga kort eller annat i denna. Klippa, klistra & vika - så vips blev det en "plånbok".
 
 
Självklart är det inpiration av rosa - klart det ska vara rosa! =)
Lite roligare att lägga lotter, presentkort eller födelsedagspengar i denna än ett vanligt trist kuvert.
 
Känns roligt att få låta kreativiteten ta fart igen & pyssla lite.
Jag har faktiskt spenderat någon timme vid pysselbortet nu när jag varit hemma & sjukskriven. Det har blivit alldeles för lite av det när jag legat borta & arbetat...
 
Nu är det dags för att välkomna John Blund!
Vinkelivink!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0