Vårinspiration & trädgårdslängtan!

Passionsblomma - Passiflora alata -
ny plantering inför våren - hoppas nu att den gillar sin plats och att det
kommer vackra blommor! Passionsblomman vill stå lite svalt & ljust men jag har lite svårt att tillgodose
det inne hos oss just nu. Mycket värme från elementen gör att de flesta av mina blommor torkar ut väldigt fort, men förhoppningsvis så blir det bra!
 
 
Blev en mycket trevlig tur till Mobackes - skulle bara titta lite grann...
Hittade då denna underbara "fågelbur" som jag givetvis bara behövde ha! Till den hittade jag flera fina miniväxter som tillsammans skall få växa till sig & slingra runt i buren.
 
 
Resan till årets Trädgårdsmässa är nu bokad! Ett gäng trädgårdsintresserade tokar ska iväg till den stora staden nu i mitten av april - ska bli sååå roligt! Längtar!
 
Ha det nu så gött allihopa & hoppas ni haft en mysig Alla Hjärtans Dag!
/vinkelivink
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0