Denise fem månader!

 
 
Tjohosan vad tiden går fort! Lille bäbis är redan fem månader! Det är i början av augusti & snart har hela sommaren susat förbi! 
Det är en mycket glad & lättsam bäbis som jag har vid min sida. För det mesta skrattar hon åt allt & alla. 
Min tanke var att försöka uppdatera denna blogg lite då & då så att ni skulle få en liten inblick i vårt lilla liv, men i stället så har tiden gått till att njuta av denna underbara sommar! 
 
Mössan som Denise har på bilden ovan har mitt kusinbarn gjort. Jätte fina & härliga mössor!
Den fina koftan kommer från Denises mormor.
 
 
Denise vänder nu på sig från mage till rygg - första gången hon lyckades med det var 22 juli. Nu vänder hon sig jätte fort, men har tyvärr inte kommit på att hon kan vända tillbaka till rygg... Istället blir hon arg när hon inte orkar ligga så längre & någon får hjälpa henne tillbaka. 
 
 
Detta blev i alla fall en liten uppdatering så ni får se att vi lever & mår bra! Ska försöka uppdatera lite oftare här under hösten... =) 
 
/Vinkelivink 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0