Underbara vår!

 
  
Äntligen har våren kommit till vår trädgård! All snö har tinat bort & nu kan jag på allvar börja planera & plantera - så ljuvligt. 
I helgen har det blivit en hel del gjort ute. Lillfia har sovit gott i vagnen medans jag har rensat, grävt & burit stenar. Några nya perenner hann det oxå bli - bild kommer någon annan dag.
 
Denise fick oxå vara med ute i rabatterna - gofisan!
 
Detta fina hjärta har min goa sambo gjort åt mig! Det värmde verkligen!
Denna bild passade så bra in efter denna helg av värme, solsken & underbara människor runt omkring oss.
 
Förutom att ha varit en hel del i trädgården så har vi hunnit vara på fredagsmys med götta, härliga promenader, grillat med ett glas vin, shoppingrunda på Håkes & Mobackes samt ett trevligt avslut på denna helg med taco & en långpromenad - så glad över de människorna som finns i närheten & förgyller mina dagar! Tack för att ni finns! =) 
 
Denise "fyllde" två månader igår - tiden bara springer iväg! 
Här ligger hon & myser i sin babysitter. 
 
Bjuder på sen sista bild på Denise när hon ligger på bordet & kikar på hockey. Det var intressant det! 
Passar även på att tacka snälla grannarna för de fina kläderna! 
 
Vinkelivink & sov sött! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0