Träning i sand

 

Igår fick grabbarna kämpa! Träning i branta sandiga backar! Perfekt både för flås och benmuskler =)
I närheten där jag bor (när jag är borta på jobb) så finns en "grusgrop". Ett paradis för crossåkare och dem som vill träna hund =)



Spana in tungan på Sprufz! Jag vet inte riktigt vad han lyckades med, men jag kan intyga att det fanns både spring och flås kvar i denna hund, trotts att denna bild vill påstå annat! =)



När vi varit i sanden en stund så tog vi en avslappnande promenad i skogen. Här poserar Sprufz efter att ha fått träna balans på några trädstammar.
Dagens träning bestod av uthållighet och muskeluppbyggnad, balansträning och lite smidighet genom att gå genom ett kalhygge. Resultat - trötta och nöjda hundar =)

Ha det bäst gott folk! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0