Väntar på värmen!



Det börjar bli ett strukturerat kaos på mitt arbete!
Det finns fortfarande mycket & göra men det börjar ordna till sig.
Det har funnits tid till att ta emot besök & faktiskt andas lite mellan arbetsuppgifterna, det är skönt!

Kvällarna har ägnats åt hundpromenader & endel träning.
Solen tittade fram & några kvällar blev faktiskt riktigt behagliga.
Saknar de riktigt varma & härliga sommarkvällarna!
Sommar, sol & värme! - ja, tack helst nyss!

Idag stod agilitytävling på schemat!
Jag & Kickis packade in hela gänget & åkte till Östhammar.
Detta var Kickis debut på planen - Jag är riktigt stolt över henne!
Eftersom jag är över 25 år så fick Kickis köra båda hundarna.
Sixxten var ofokuserad & tyckte helt enkelt att han hade viktigare saker att göra än att springa hinder, så hans lopp blev mest frustrerat.
Baloo sprang riktigt bra, lite ofokuserat en sväng men lyssnade på Kickis & tog sig runt banan utan några större fel. Dock så blev det lite tok i slalom på båda loppen så de diskade... Ja, ja, sånt som händer =)  Bättre lycka nästa gång! =)

Blev en mkt trevlig dag men kall dag. Klarade oss precis ifrån regnet...
Nu laddar vi om & letar upp några fler tävlingar!

Natti natt & sov sött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0